outline
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 فروردين 1398برچسب:شکایت کار وجشن, توسط محمد |

 

 

http://s1.picofile.com/file/7360297197/moshaver_sharif_11.pdf.html

 این سایت برا کسانیه که شاد نیستن ب خونین ببینین بدردتون میخوره یا نه

بعدا نظر بدین

اینم عکس های جدید از سگمه که اسمش ساموید

 

l


نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت17:22---25 خرداد 1391
ببین با من چه کرده ای؟
حالا که گرفتار تو ام(!)
نمیدانم کدامین راه مرا بسوی تو میکشاند...
در این جاده بی کسی که هرکسی مرا منع میکنداز سفر
من خدایی دارم که
قدم به قدم با من گام بر میدارد.... بخدا من باهات کاری ندارم


محمد
ساعت19:33---18 ارديبهشت 1391
دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه

تو ........... روزی که با تو ست مغرور نشو .... روزی

که بر علیه توست ما یوس نشو


محمد
ساعت19:32---18 ارديبهشت 1391
هیچ كس ویرانیم را حس نكرد
وسعت تنهائیم را حس نكرد
در میان خنده های تلخ من
گریه پنهانیم را حس نكرد
در هجوم لحظه های بی كسی
درد بی كس ماندنم را حس نكرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.